وبلاگ مرجع سراوان

اخبار بروز سراوان را در shastoon.ir ببینید.

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مسجد نیایشگاه و محل گردهمایی مسلمانان است و کعبه طبق آیه قرآن اولین مسجد روی زمین بوده که با ورود پیامبر اکرم (ص) به مدینه در عربستان سعودی پایه گزاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با اشاره به 31 مرداد ماه سالروز به آتش کشیدن مسجد بیت المقدس توسط رژیم صهیونیستی گفت: این روز توسط سران اسلامی جهت گرامی داشت مسجد نام گزاری شده است.

وی با بیان اینکه مسجد یکی از مهم ترین پایگاه های عبادی مسلمانان است، اظهار داشت: اولین مسجد بنا شده در دنیا مسجد الحرام بوده است.

امام جمعه سراوان در ادامه با بیان اینکه مسجد جایگاه عبادت و بندگی است، تصریح کرد: در مساجد علاوه بر فاصله گرفتن از شرک و بت پرستی جلسات دینی و قرآنی برگزار می شود.

وی انجام فریضه های دینی ، پاکیزه نگه داشتن مسجد، شرکت در جلسات دینی و قرآنی و کمک های مالی و معنوی را از وظایف مسلمین در قبال مسجد دانست و بیان داشت: در شهرستان سراوان مردم تلاش های زیادی در جهت نگهداری و مراقبت از مسجد انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در پایان گفت و گو با بیان اینکه مساجد زیادی بعد از انقلاب اسلامی در سراوان احداث شده است، عنوان کرد: هر چه مردم به دین و مسجد اهتمام بورزند از افراط گرایی دور می شوند و اخوت و برادری آنها زیاد می شود.jtjghj

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۷
مهران شفاعت پور

اسلم نصرت زهی کارآفرین بخش کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه در بخش کشاورزی برای سه نفر ایجاد شغل کرده است، گفت: شغل کشاورزی را از یک سال قبل شروع کرده ام.

وی در ادامه گفت و گو سرمایه گزاری و تولیدات محصولات گلخانه ای، ایجاد درآمد و شغل را از اهداف خود عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات این گلخانه خیار است.

 

نصرت زهی گونه های خیار پرورشی را خاردار و صاف عنوان کرد و بیان داشت: محصولات برداشت شده از این گلخانه در سطح شهر توزیع و به فروش می رسد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم از اقدامات ناحیه سپاه سراوان که در راستای اقتصاد مقاومتی برای جوانان اشتغال زایی می کند، راضی هستند، تصریح کرد: دعای خیر مردم سراوان بدرقه راه سپاه پاسداران است.

اسلم نصرت زهی کارآفرین بخش کشاورزی در پایان گفت: مسئولین با ارائه طرح و دادن تسهیلات برای جوانان اشتغال زایی کنند.rgfds

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۵
مهران شفاعت پور

قاسم سربندی کارآفرین بخش مرغداری در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه در مرغداری برای دو نفر اشتغال زایی کرده است،گفت:با هیچ سازمان و ارگانی در این زمینه همکاری نداریم.

وی در ادامه گفت و گو ایجاد منبع درآمد برای خانواده،اشتغال زایی و تولید گوشت مصرفی خانواده را از اهداف خود عنوان کرد و اظهار داشت:یکی از اهداف مهم اشتغال زایی برای خودم بود.

کارآفرین بخش پرورش مرغ استفاده از تجربیات دیگران و رسیدگی درست به مرغداری را از رموز موفقیت خود دانست و تصریح کرد:در این مرغداری شش میلیون تومان سرمایه گزاری شده است.

وی عنوان کرد: در فصول خاص تولیدات روزانه تخم مرغ 25 عدد است.

قاسم سربندی کارآفرین بخش مرغداری در پایان این گفت و گو اذعان کرد:سپاه پاسداران در اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی خوب عمل می کند.
 

انتهای پیام/1675

متن کامل را در شستون ببینید

shastoon.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۴
مهران شفاعت پور