وبلاگ مرجع سراوان

اخبار بروز سراوان را در shastoon.ir ببینید.

دستگیری دو نفر از عوامل رشوه خوار در سراوان

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ق.ظ

به گزارش وبلاگ دزک به نقل از  شستون، شنیده ها حاکی از این است که عوامل رشوه خوار در یکی از ادارات شهرستان سراوان برای انجام وظیفه اصلی خود در قبال مردم از شهروندان رشوه تقاضای رشوه کرده اند.

با پیگیری این موضوع توسط پایگاه خبری شستون یک منبع آگاه صحت این موضوع را تایید کرد و گفت: دستگیری به کمک و همکاری مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه همکاری مردم می تواند در دستگیری عوامل رشوه گیرنده مؤثر باشد، افزود: مردم برای انجام کار خود وقت بیشتری گذاشته و به افراد رشوه خوار پول ندهند تا اصلاح در جامعه صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با بیان اینکه مردم در مواجعه با این پدیده نباید سکوت کنند، گفت: شهروندان با مراجعه به متولی امر، افراد رشوه خوار را جهت اعمال قانون معرفی کنند.

وی در ادامه افزود: با معرفی به موقع افراد رشوه خوار در ادارات، این اشخاص شناسایی و دستگیر می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراوان با اشاره به اینکه دادستانی نسبت به گزارشات مردم بی تفاوت نیست، بیان داشت: مردم در برخورد با کارمندان رشوه خوار در ادارات، موضوع را با مسئول مربوطه آن اداره گزارش دهند.

انتهای پیام/1675

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
مهران شفاعت پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی